Rabu, Jun 17, 2009

waa islama

salam, blog ini siap dibina pada jam 2.34 pagi, 18 jun 2009 bersamaan 24 jamadil akhir 1430, maaf, saya bukanlah dikalangan orang yang pandai menulis, spm dalam subjek BM pun cukup-cukup makan je, tapi saya terpangil untuk melakarkan blog ini, bilamana saya terbaca dari blog mso (tinta merah) berkenaan dengan kata-kata tok guru nik aziz kepada ustaz nasha, saya amat sedih dengan keadaan yang berlaku, hampir saja airmata ingin mengalir bila terbaca berita yg menggemparkan ni, tapi saya tahankan juga, sebab malu, maklumlah masa baca berita td saya kat cc, jd kalu orang tgk saya menangis, takut dikatakan saya frust menonggeng dgn awek, hehe..

apa yg saya harapkan dr para pimpinan pas sekarang ialah janganlah mengeluarkan sebarang kenyataan yg boleh menambah parahkan lagi isu ini, biarlah hal ini diselesaikan oleh pucuk pimpinan tertinggi terlebih dahulu, lebih-lebih lagi tok guru ayah ziq, ayah chik dan ustaz nasha sendiri, saya harapkan mereka dapat selesaikan hal ini dengan sebaik mungkin, baiklah, cukup dulu setakat ni, nak tido plak, jumpa lagi dalam entri akan datang, wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan