Sabtu, Januari 01, 2011

selamatkan mahkota anda !

sangat bahaya tuala wanita (pad) yang ada di pasaran sekarang, kotex, lauriel, whisper dll, ia hanya dibuat dari barang-barang recycle@bahan buangan, kemudian direndam clorox sehingga putih macam yang kita lihat sekarang.


sengugut, keputihan & kitaran haid yang tak menentu, ini adalah masalah biasa yang dialami oleh wanita yang menggunakan pad di atas, manakala tak kurang juga yang mengidap kanser rahim.


sudah ramai ibu-ibu yang meninggal dunia akibat kanser rahim dengan meninggalkan anak-anak yang masih kecil, ini semua kerana pemakaian tuala wanita yang disebut di atas.


persatuan pengguna pulau pinang (CAP) telah mengeluarkan kenyataan, hampir 62% wanita malaysia mengalami masalah di bahagian kemaluan dan sekitarnya kesan dari tuala wanita.


jikalau kita bertanya nenek yang berusia 50 tahun ke atas, pernah tak dia mengalami sengugut? dia akan jawab "tak pernah", tapi bila kita tanya remaja-remaja wanita sekarang, majoriti di kalangan mereka mengalami sengugut, kalau 10 orang yang kita tanya, 9 orang pasti mengalami sengugut.


KENAPA? kerana pemakaian tuala wanita yang tidak bersih dan sangat kotor.


pernah tidak kita terdengar kisah seorang wanita yang ada TIKUS dalam rahimnya? wanita yang ada LIPAS dalam rahimnya? mungkin pelik kan? tapi percayalah ! ini semua telah terjadi dalam masyarakat kita, kesan dari pemakaian pad yang kotor.


jadi, jangan gadaikan masa depan hidup anda dengan menggunakan tuala wanita yang telah membunuh benih&janin anda, dan juga telah membunuh diri anda sendiri, segeralah bertukar kepada pad yang telah dijamin kebersihan dan kualitinya, dan telah terbukti mampu merawat berbagai-bagai penyakit wanita, terutamanya sengugut,keputihan & kitaran haid yang tak menentu.


sayangi mahkota anda !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan